Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan

Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan
link : Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan

Baca juga


Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan

Tindakan Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang lepas tangan dalam isu air serta menyalahkan kerajaan adalah kerana beliau hanya mementingkan diri dan kroni, bukan rakyat.

“Biasalah dia akan salahkan orang, salah semua orang dan dia akan tunding jari kepada orang lain, kita nak bangunkan semua ini pun dia akan salahkan saya.

“Dia sangat tak pedulikan rakyat, dia pedulikan diri dia sahaja,” tegas Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Kepong, Ahad.

Pada Selasa lepas, Syabas memaklumkan beberapa kawasan di sekitar Lembah Klang mengalami gangguan bekalan air berikutan kerja-kerja pembaikan di Loji Rawatan Air Sungai Selangor Fasa 3 (SSP3) di Bestari Jaya, Kuala Selangor mulai 6 hingga 9 Mac.

Bagaimanapun, tempoh pemulihan berkenaan tersasar daripada jangkaan apabila Sistem Mampatan Udara di SSP3 gagal berfungsi dengan baik menyebabkan lima batang paip bersaiz 1,100 mm rosak dengan dua daripadanya pecah serta terpelanting keluar daripada strukturnya.

Kejadian itu menyebabkan 427 kawasan di sekitar Lembah Klang termasuk Shah Alam, Klang, Petaling, Gombak, Hulu Selangor dan Kuala Langat terus terputus bekalan air sehingga Ahad.

Berikutan hal itu, Azmin semalam telah  menyalahkan pihak lain termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berhubung krisis air yang melanda beberapa kawasan di Selangor adalah perbuatan tidak bertanggungjawab dan seolah-olah ‘melepaskan tangan’.


Demikianlah Artikel Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan

Sekianlah artikel Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Azmin sebenarnya tak peduli rakyat, sibuk salahkan kerajaan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/azmin-sebenarnya-tak-peduli-rakyat.html

Subscribe to receive free email updates: