Digelar Iron Man Malaysia pun ok

Digelar Iron Man Malaysia pun ok - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Digelar Iron Man Malaysia pun ok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Digelar Iron Man Malaysia pun ok
link : Digelar Iron Man Malaysia pun ok

Baca juga


Digelar Iron Man Malaysia pun ok

SELEPAS panggilan ustaz, pengacara TV dan motivator, Amin Idris, 37, yang mesra dengan sapaan ‘Bro Amin’ kini digelar Iron Man Malaysia pula.

Jolokan itu mula diterima Amin daripada peminat ciliknya ketika dia muncul menjadi juri dalam program Ceria-i Star di Astro Ceria.

Amin ditemui berkata apa saja panggilan mahu pun gelaran diberikan, ia adalah satu penghargaan.

“Lagipun, memang dulu saya ada belajar Syariah & Undang-Undang di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), maka sempat juga belajar sedikit ilmu hadis.

“Namun, saya lebih selesa tidak dipanggil ustaz. Bagaimanapun, jika ada yang memanggil juga, itu satu penghargaan.

“Saya pun sering mengacarakan program agama dan kerohanian, jadi saya terima panggilan itu dengan lapang dada.

“Begitu juga dengan gelaran ‘Iron Man Malaysia’ oleh golongan kanak-kanak, saya amat terharu. Apatah lagi, saya memang peminat tegar Iron Man,” katanya.

Turut meminati lakonan aktor Hollywood, Robert Downey Jr yang melakonkan watak Tony Stark atau Iron Man, Amin berkata dia juga mengumpul koleksi istimewa ‘superhero Marvel’ itu.

Amin berkata dia juga memiliki koleksi peribadi sut lengkap Iron Man. Ujarnya, ia sekadar memenuhi minat dan hobi.

Amin yang juga pengacara program Tazkirah Malam Jumaat di Astro Oasis bersyukur rancangan itu berjaya menembusi pencalonan kategori Program MeleTop di Anugerah MeleTop Era 2018 (AME 2018)

Berserah pada rezeki Allah SWT, apapun Amin bersyukur pencapaian diperoleh program kerohanian seperti Tazkirah Malam Jumaat ini yang begitu diterima baik penonton.

The post Digelar Iron Man Malaysia pun ok appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Digelar Iron Man Malaysia pun ok

Sekianlah artikel Digelar Iron Man Malaysia pun ok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Digelar Iron Man Malaysia pun ok dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/digelar-iron-man-malaysia-pun-ok.html

Subscribe to receive free email updates: