Fizo Omar luah rasa terkilan…

Fizo Omar luah rasa terkilan… - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fizo Omar luah rasa terkilan…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fizo Omar luah rasa terkilan…
link : Fizo Omar luah rasa terkilan…

Baca juga


Fizo Omar luah rasa terkilan…

AKIBAT sibuk bekerja, Fizo Omar mengakui tidak dapat meluangkan lebih masa dengan keluarga kecilnya.

Fizo meluahkan rasa terkilan kerana tidak dapat menemani isterinya, Mawar Abdul Karim membawa bayi perempuan mereka, Wan Maryam menjalani rawatan susulan di klinik kesihatan

Difahamkan, selebriti berusia 33 tahun ini sedang memenuhi komitmen kerjanya di Perlis.

“Maryam nak pergi ambil injection, dah nak masuk tiga bulan dah umur dia.

“Kesiannya tengok muka dia sedih, daddy tak dapat teman nak pergi jumpa doktor. Daddy work la sayang kat Perlis ini,” tulisnya di Instagram (IG).

Biarpun sedih, bintang filem Isyarat Cinta ini  menyifatkan ia sebagai satu pengorbanan buat insan yang bergelar ibu dan bapa.

“Ikutkan hati nak bersama family all the time, tapi tanggungjawab sebagai bapa kena berkerja mencari rezeki

“Pengorbanan ibu pula banyak, stay at home jaga dan besarkan anak. Satu combination yang cukup unik masing-masing. Berkorban demi anak.

“Semoga anak Wan Maryam ini membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah, usahawan dan pemimpin di masa depan,” tulisnya.

Jelasnya, nilai pengorbanan tersebut bukan hanya bersandarkan kepada material semata-mata sebaliknya manfaat yang bakal diperoleh.

‘Kepuasan pengorbanan sebagai ibu-bapa dalam mencari rezeki, bukanlah semata-mata melihat kepada berapa banyak harta yang dapat dikumpul, tetapi berapa banyak manfaat yang dapat diberikan kepada orang lain.

“Insya-ALLAH, hasilnya mungkin bukan untuk dinikmati sekarang ini, tapi mungkin untuk anak-anak saya, keluarga dan generasi bangsa kita seterusnya,” katanya.

Fizo dan Mawar mendirikan rumah tangga pada 10 November 2013.

The post Fizo Omar luah rasa terkilan… appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Fizo Omar luah rasa terkilan…

Sekianlah artikel Fizo Omar luah rasa terkilan… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fizo Omar luah rasa terkilan… dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/fizo-omar-luah-rasa-terkilan.html

Subscribe to receive free email updates: