Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez

Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez
link : Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez

Baca juga


Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez

PULAU PINANG: Syarikat pemaju terowong dasar laut, Konsortium Zenith (Zenith) Construction Sdn. Bhd. menerusi peguam mereka menarik balik notis tuntutan yang dihantar kepada Ahli Parlimen Baling, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim berhubung dakwaan menerima RM3 juta berkaitan projek tersebut.

Menurut Abdul Azeez, syarikat pemaju itu turut memohon maaf kepadanya dan mengakui kesilapan dalam notis tuntutan tersebut malah berjanji akan membantu membersihkan nama beliau yang tercemar ekoran isu terbabit.

“Menerusi surat yang dihantar kepada peguam saya semalam juga, pihak Zenith turut mengakui saya merupakan mangsa pihak tidak bertanggungjawab yang menjual nama saya dalam isu ini,” katanya dalam sidang akhbar, hari ini.

Sebelum ini, Abdul Azeez yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO membuat laporan polis berhubung tuduhan kononnya beliau menerima bayaran RM3 juta dan surat tuntutan daripada Zenith berhubung kerja-kerja rundingan berkaitan projek terowong bawah laut di Pulau Pinang.

Abdul Azeez membuat laporan polis tersebut di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam kira-kira pukul 9.30 pagi 2 Mac lalu.


Demikianlah Artikel Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez

Sekianlah artikel Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konsortium Zenith mengaku salah, janji bersihkan nama Abdul Azeez dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/konsortium-zenith-mengaku-salah-janji.html

Subscribe to receive free email updates: