Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”

Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan” - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”
link : Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”

Baca juga


Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”

Sepanjang minggu lalu, dunia hiburan tanah air panas dengan satu persatu kontroversi yang sekaligus menjadi bualan hangat netizen di media sosial.

Ekoran banyak isu yang melanda, penyanyi Atilia Haron, 43, turut terpanggil untuk memuat naik sekeping foto di laman Instagram miliknya dan ‘berjaya’ membuat sebilangan pengguna media sosial beralih kepadanya.

“enough with zouk issue. Viralkan i pulak pls. Mintak mintak penuh lah class jap lagi”, itu antara kapsyen yang ditulis Atilia pada gambar yang di muta naik.

..

Apa yang mencuri perhatian, gambar tersebut menunjukkan dia membuat salah satu gaya yoga dan pada badannya terang-terang dapat dilihat terlukis ‘tatu’.

Foto tersebut mendapat pelbagai reaksi yang secara tidak langsung mencetuskan perbalahan antara pengikut Atilia dan netizen.

“Si Tua Sendu Cari Publisti Murahan,” komen seorang netizen.

Pun begitu ramai juga pengikut pelantun lagu Aku Curinga ini mendakwa ia hanya lukisan yang ditambah menggunakan teknik suntingan.

..

Apapun, mungkin Atili mempunyai alasan tersendiri mengapa dia memuat naik gambar dan status sebegitu. Atau mungkin ia sindiran secara halus dari penyanyi ini kepada netizen yang suka memperbesar-besarkan sesuatu isu.

Namun sebagai selebriti, Atilia seharusnya lebih bijak ‘mendidik’ dan menegur netizen. Bukannya mencetuskan provokasi seperti yang dilakukan ini.

The post Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan” appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan”

Sekianlah artikel Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tak Fasal-fasal Dilabel “Si Tua Sendu Cari Publisiti Murahan” dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tak-fasal-fasal-dilabel-si-tua-sendu.html

Subscribe to receive free email updates: