PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR

PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR
link : PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR

Baca juga


PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR

Tun Dr Mahathir Mohamad terus menyerang PAS dengan menyifatkan Kelantan kekal mundur sebagai negeri paling miskin di Malaysia sepanjang pentadbiran parti Islam itu.

“Kelantan merupakan negeri termiskin di Malaysia, pasal (Datuk Seri) Najib Razak lah bagi duit banyak,” kata bekas perdana menteri itu dengan nada menyindir.

Beliau berkata demikian pada sidang media ketika menghadiri program Jelajah HARAPAN di Tanah Merah, pada Sabtu.

Sementara itu, Mahathir yang memimpin negara selama 22 tahu berkata, kerajaan di bawah pimpinannya cuba membantu kerajaan PAS Kelantan, namun gagal mendapat kerjasama baik.

“Kita (nak) bagi bantuan, tetapi kenalah dapat kerjasama daripada kerajaan Kelantan.

“Apabila kerajaan Kelantan maki-hamun kita… kita nak bagi duit dia maki kita, susahlah sikit,” katanya.

“Kita bagi, bukan tak bagi. Ada rekod dalam kerajaan yang kita bagi duit pada Kelantan, ” katanya.

Sebelum ini, PAS melalui Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mendawka Kelantan dipinggirkan Mahathir sepanjang Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu menjadi Perdana Menteri.


Demikianlah Artikel PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR

Sekianlah artikel PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS PUNCA KELANTAN MUNDUR, MISKIN – MAHATHIR dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/pas-punca-kelantan-mundur-miskin.html

Subscribe to receive free email updates: