‘Payudara saya asli’

‘Payudara saya asli’ - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Payudara saya asli’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Payudara saya asli’
link : ‘Payudara saya asli’

Baca juga


‘Payudara saya asli’

“Payudara saya original tak letak spender,” gurau penyanyi dan pelakon Elly Mazlein ketika menjawab pertanyaan payudaranya kelihatan besar.

Jelas Elly, dia tidak pernah melakukan sebarang pengubahan mahupun pembedahan untuk membesarkan payudaranya.

“Sebenarnya, saya masih menyusu anak. Alhamdulillah, rezeki anak masih ada.

“Payudara saya asli,” tegas ibu kepada anak perempuan berusia dua tahun itu ketika sidang media di Kuala Lumpur, hari ini.

Dalam perkembangan lain, selebriti berusia 38 tahun itu memberitahu tidak peduli dianggap sebagai simbol seks oleh pihak tertentu.

“Saya tidak boleh menutup mulut orang dari bercakap macam-macam.

“Malah, saya juga bukan jenis yang cepat melatah dengan kritikan netizan,” katanya.

Menurut Elly, pengalaman melalui pelbagai dugaan sebelum ini mengajar dia untuk lebih tabah.

Sementara itu, Elly akan bergandingan dengan penyampai radio Hot FM, Haziq Hussni untuk mengendalikan program realiti Mentor Otai yang akan bersiaran di TV3, Ahad ini, 9 malam.

The post ‘Payudara saya asli’ appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel ‘Payudara saya asli’

Sekianlah artikel ‘Payudara saya asli’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Payudara saya asli’ dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/payudara-saya-asli.html

Subscribe to receive free email updates: