Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?

Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid? - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?
link : Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?

Baca juga


Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?

Beberapa hari lalu, Zayn Malik dan model Gigi Hadid mengejutkan peminat dengan pengakuan hubungan mereka telah berakhir selepas dua tahun menjalin cinta.

Namun, ada kalangan peminat mempersoalkan apakah benar cinta bekas pasangan sensasi Hollywood, benar-benar sudah berkubur.

Kalangan pengikut pasangan itu nampaknya lebih risaukan mengenai tatu tanda ‘penghormatan’ Zayn kepada bekas teman wanita itu.

Sebelum ini, bekas anggota kumpulan One Directon itu pernah membuat tatu pada lengannya sebagai tanda itu penghormatan yang hebat kepada bekas kekasihnya yang sebelum ini iaitu, Perrie Edwards. Namun selepas mereka berpisah, Zayn telah menutup tatu itu.

..

Kemudian, ketika bersama Gigi Hadid, Zayn membuat tatu gambar sepasang mata di bahagian dadanya dan kebanyakan peminat menganggap itu adalah bentuk mata Gigi.

Kini selepas ditinggalkan Gigi (malah Zayn juga tidak lagi mengikuti Instagram Gigi), seorang peminat bertanya, “Zayn tidak lagi mengikuti Gigi di Instagram tetapi saya ingin tahu bagaimana dia akan menghilangkan tatu raksasa yang terlukis di dadanya.

“Saya pasti, kamu menyesal dengan lukisan tatu mata itu sekarang huh,” komen seorang lagi netizen.

“Jadi zayn membuat tatu Perrie dan kemudian mereka putus, kemudian dia membuat tatu mata Gigi dan kini mereka putus .. tidakkah lelaki ini pernah belajar?!?,” soal seorang lagi.

Ada juga yang menulis, “Zayn Malik adalah contoh yang sempurna untuk tidak belajar daripada kesilapan, apa yang akan dia lakukan dengan tatoo Gigi sekarang?”

Zayn, 25, mengesahkan perpisahannya dengan Gigi menerus kenyataan Twitter dengan mengatakan mereka menikmati “hubungan yang sangat bermakna, penuh kasih sayang dan menyeronokkan” dan dia amat kagum dengannya (Gigi) sebagai “wanita dan rakan.”

Manakala Gigi, juga menerusi akaun Twitter berkata, perpisahan itu “kelihatan tidak bersifat peribadi,” selain berharap Zayn diberikan pasangan yang lebih baik untuk masa depan.

“Saya berterima kasih selama-lamanya untuk pelajaran cinta, masa dan kehidupan yang Z dan saya kongsi,” tulisnya.

Terdahulu, kedua-duanya mula menjalin hubungan pada 2015 dan menjadi salah satu pasangan selebriti paling menjadi tumpuan selepas mereka muncul bersama dalam muzik video Pillowtalk nyanyian Zayn pada Januari 2016.

Kemudian mereka mula terbuka dan mendedahkan hubungan mereka pada umum apabila tampil bersama di Met Gala pada Mei 2016 dan bergandingan menerusi sesi fotografi majalah Vogue pada bulan Ogos 2017.

The post Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid? appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid?

Sekianlah artikel Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Peminat Tanya Macam Mana Zayn Nak Buang Tatu Gigi Hadid? dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/peminat-tanya-macam-mana-zayn-nak-buang.html

Subscribe to receive free email updates: