PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini

PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini
link : PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini

Baca juga


PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini

Dalam semua orang tengah buat spekulasi mengenai bila pilihanraya umum ke 14… Menteri Sumber Manusia, Datuk Seri Dr. Richard Riot sudah celah masuk bikin lagi panas.

Ini bila beliau sudah main teka teki pasal sambutan Hari Pekerja yang sepatutnya setiap tahun berlangsung pada 1 Mei.

Beliau umum sambutan tahun ini ditangguhkan kepada tarikh lain tahun ini iaitu selepas Hari Raya Aidilfitri pada Jun.

Menariknya beliau enggan beri sebab sambutan itu ditangguhkan ke Jun.

Richard cuma kata, "Tetapi saya percaya, ia tidak boleh diadakan pada 1 Mei ini …sebab saya percaya waktu itu... tidak payah sebut, anda cari sendiri..”

Beliau menyatakan demikian ketika berucap pada Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2017 kementeriannya, di Putrajaya Rabu.

Katanya slogan tema Hari Pekerja tahun ini adalah Pekerja Berkemahiran Peneraju Kecemerlangan Negara.


Demikianlah Artikel PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini

Sekianlah artikel PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: Cuba teka…apa makna cakap menteri ini dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/pru14-cuba-tekaapa-makna-cakap-menteri.html

Subscribe to receive free email updates: