PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA

PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA
link : PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA

Baca juga


PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA

Belum ada calon yang akan bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke-14 daripada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) mengisytiharkan harta melalui akuan bersumpah seperti disarankan badan pengkaji bebas, Invoke Malaysia.

Pengerusi Invoke Malaysia, Rafizi Ramli, berkata setakat ini hanya 103 individu daripada PKR dan Parti Amanah Negara (PAN) yang menyatakan persetujuan untuk berbuat demikian.

“Masa saya bentangkan (cadangan pengisytiharan harta) kepada kepemimpinan PPBM, memang mereka menyatakan kena balik (rujuk kepada parti) untuk buat keputusan terlebih dahulu.

“Memang tiada sesiapa daripada PPBM yang membuat keputusan untuk isytihar harta,” katanya ketika ditemui pada majlis Ikrar Khidmat Rakyat dan Pengisytiharan Harta di sini, malam tadi.

Turut hadir, Presiden PAN, Mohamad Sabu.

Rafizi yang juga Naib Presiden PKR, berkata tiada paksaan untuk kedua-dua parti berkenaan mengisytiharkan harta terutama calon yang akan bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

“Pengisytiharan harta ini hanya kepada mereka yang sukarela dan Invoke akan membantu mereka yang mengisytihar dari segi berkempen ketika pilihan raya nanti,” katanya. – BN


Demikianlah Artikel PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA

Sekianlah artikel PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PPBM ENGGAN ISYTIHAR HARTA MEREKA dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/ppbm-enggan-isytihar-harta-mereka.html

Subscribe to receive free email updates: