Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”

Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam” - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”
link : Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”

Baca juga


Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”

Bintang idola Kim Heechul menjelaskan dia terpaksa mengelak daripada mengunjungi rumah mandi awam atau dalam istilah korea disebut “Jjimjilbang” (public bathhouse) kerana tidak mahu mencetuskan kekecohan di tempat tersebut.

Kata anggota kumpulan Super Junior ini, dia bukan bersikap cerewat atau tidak mahu mengunjungi tempat seperti itu kerana tidak privasi tetapi kerana kehadirannya sering disalah sangka dan mencetus kekecohan seperti mana yang pernah berlaku sebelum ini.

Dedahnya jejaka berusia 34 tahun itu, sewaktu di awal kemunculannya sebagai artis, dia pernah pergi ke tempat tersebut untuk menikmati sauna.

Tetapi telah berlaku satu kejadian agak melucukan apabila sebaik saja dia masuk, semua kaum lelaki yang ketika itu sedang mandi memberi reaksi terkejut. Ini kerana imej dan gaya rambutnya ketika itu panjang dan mirip seperti seorang gadis.

“Ketika saya baru debut, saya pernah ke jjimjilbang beberapa kali.

“Jadi sampai sekarang saya tidak pergi ke sana lagi kerana tidak mahu memeranjatkan dan ‘menganggu’ kaum lelaki yang sedang mandi.

“Jjimjilbang” ialah sebuah rumah mandi awam yang dibuka 24 jam di serata Korea. Tempat tersebut menyediakan tab atau kolam mandi dengan air panas atau sauna. Bilik mandi kaum kaum lelaki dan kaum wanita berasingan.

Bagi sesiapa yag ingin mandi di dalam kolam sauna itu, mereka diharuskan berbogel. Mandi di “Jjimjilbang” adalah salah satu budaya tradisional yang sering diamalkan masyarakat Korea.

Selain kolam sauna, terdapat kemudahan lain seperti bilik karaoke, bilik tidur, bilik televisyen, bilik senaman serta lain-lain dan turut disediakan makanan.

Menginap di “jjimjilbang” adalah salah satu altenatif rakyat Korea untuk mengurangkan kos perbelanjaan harian kerana kos menginap di situ lebih murah.

The post Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam” appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam”

Sekianlah artikel Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Risau Kaum Lelaki Terkejut, Heechul Elak Masuk “Rumah Mandi Awam” dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/risau-kaum-lelaki-terkejut-heechul-elak.html

Subscribe to receive free email updates: