Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia

Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia
link : Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia

Baca juga


Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia

Tidak hanya bergelar ikon terbesar Bollywood serta mempunyai ramai peminat baik di India sendiri maupun seluruh dunia, terbaru Shah Rukh Khan meraih pencapaian baru dalam kariernya.

Menurut laporan Bollywood Life, figura yang juga dikenali dengan jolokan “King of Bollywood” ini menjadi selebriti kedua di dunia yang namanya paling banyak dicari (selepas Kim Kardashian) dalam laman Wikipedia seleap Kim Kardashian.

SRK sekaligus berjaya mendahului selebriti-selebriti dunia lain seperti Angelina Jolie, Leonardo DiCaprio, dan juga Tom Cruise.

Pencapaian tersebut diukur sepanjang 10 tahun iaitu mulai dari Disember 2007 hingga Dssember 2017.

Sementara itu, Shah Rukh Khan kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem bertajuk Zero. Dalam filem garapan Aanand L Rai itu dia memengan watak sebagai seorang yang bertubuh kerdil

Filem Zero juga akan menjadi kemunculan terakhir Sridevi di layar perak di mana aktres itu memengang watak pembantu disamping beberapa pelakon wanita lain. Ia dijangka ditayangkan pada 21 Disember 2018.

The post Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia

Sekianlah artikel Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Shah Rukh Khan Aktor Paling Banyak Dicari di Wikipedia dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/shah-rukh-khan-aktor-paling-banyak.html

Subscribe to receive free email updates: