"Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka"

"Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka" - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka"
link : "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka"

Baca juga


"Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka"


MELAKA: Tengku Puan Pahang, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah hari ini berkenan mencemar duli menghadiri Majlis Perasmian Kelab Chef Melaka di Hotel Balik Pulau di sini sebentar tadi.

Majlis perasmian pada hari ini turut dihadiri Ketua Menteri, Datuk Seri Idris Haron dan isteri, Datin Seri Fadilah Abdullah.

Kelab yang bakal dipimpin anak jati Melaka, Chef Ridzwandy Pemi sebagai pengerusi itu bakal memberi peluang kepada 400 chef di negeri ini untuk menonjolkan bakat mereka serta menjadi setanding dengan chef terkemuka dunia.

Pada majlis itu, Tunku Azizah turut berkenan mengurniakan Anugerah Tourism Hero kepada Idris atas komitmen beliau menjadikan Melaka sebagai negeri pelancongan yang termahsyur di dunia. #sumber



Demikianlah Artikel "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka"

Sekianlah artikel "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Tengku Puan Pahang" Berkenan Merasmikan "Kelab Chef Melaka" dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tengku-puan-pahang-berkenan-merasmikan.html

Subscribe to receive free email updates: