WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !

WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low ! - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !
link : WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !

Baca juga


WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !


KUALA LUMPUR: Akhbar The Wall Street Journal (WSJ) mendakwa seorang pelobi Presiden Donald Trump cuba memperoleh ‘yuran runding cara’ sebanyak USD75 juta Jho Low untuk menggugurkan kes berkaitan 1MDB.

Menurut WSJ, cadangan itu dimajukan peraih dana dan penyokong setia Republican, Elliott Broidy dan isterinya Robin Rosenzweig, seorang peguam, kepada Jho Low menerusi emel yang diperolehi akhbar tersebut.

Mereka membincangkan draf perjanjian antara firma guaman Rosenzweig di California dan wakil Low berkaitan kemungkinan terma-terma perjanjian rasmi.

“Dalam satu draf, terdapat cadangan yang meliputi yuran USD75 juta jika Jabatan Keadilan menggugurkan siasatannya dengan segera,” rencana WSJ dipetik.

Pendedahan menggemparkan ini muncul sewaktu kapal mewah Jho Low, The Equainimity yang bernilai RM1 bilion dirampas pihak berkuasa Indonesia di Bali. #sumber


Demikianlah Artikel WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low !

Sekianlah artikel WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel WSJ Dakwa "Pelobi Trump" Minta "USD75 Juta" Daripada Jho Low ! dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/wsj-dakwa-pelobi-trump-minta-usd75-juta.html

Subscribe to receive free email updates: