Zera Hariz takut peminat fanatik

Zera Hariz takut peminat fanatik - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zera Hariz takut peminat fanatik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zera Hariz takut peminat fanatik
link : Zera Hariz takut peminat fanatik

Baca juga


Zera Hariz takut peminat fanatik

PELAKON drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin, Zera Hariz mengakui tak sangka semakin punya ramai peminat.

“Laman sosial saya mula dibanjiri ramai peminat dan semuanya memberikan sokongan untuk terus ke depan,” ujar Zera memulakan cerita.

Berkongsi tentang karenah para peminatnya, sebagai orang baharu, dia cuba sedaya upaya untuk menjaga hubungan dengan sebaik yang mungkin.

Namun, ada juga yang agak fanatik demi mencuri perhatian sehingga ia menjadi sesuatu yang menakutkan buat buat pemilik nama penuh Nurnazira Harizan ini.

“Alhamdulillah saya hargai mereka yang meminati bakat dan memberikan sokongan kepada kerjaya lakonan saya.

“Namun dalam pada itu, ada juga  yang agak fanatik sehingga cuba menjejaki kehidupan personal selain mengirimkan pelbagai mesej peribadi di laman Instagram.

“Awalnya saya agak takut dengan situasi ini, namun selepas beberapa ketika saya mula biasakan diri dan cuba menggunakan pendekatan sebaik mungkin untuk menangani perkara ini,” katanya yang mempunyai ramai peminat lelaki.

Berkongsi tentang perkembangan terkininya, kata Zera, dia terpaksa menolak banyak tawaran berlakon kerana perlu menumpukan perhatian kepada pengajiannya yang kini sudah berada di semester akhir dalam bidang teater di Aswara.

“Memang sayang nak tolak peluang yang belum tentu datang lagi kepada kita, tetapi buat masa ini saya perlu berikan perhatian kepada pengajian seketika kerana ini merupakan semester terakhir.

“Dalam masa yang sama saya perlu membuat persediaan untuk pementasan teater Tetamu Tanpa Diundang sempena projek Penilaian Tahun Akhir (PeTA),” jelasnya lagi.

The post Zera Hariz takut peminat fanatik appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Zera Hariz takut peminat fanatik

Sekianlah artikel Zera Hariz takut peminat fanatik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zera Hariz takut peminat fanatik dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/zera-hariz-takut-peminat-fanatik.html

Subscribe to receive free email updates: