Ziana Zain menangis di atas pentas

Ziana Zain menangis di atas pentas - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ziana Zain menangis di atas pentas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ziana Zain menangis di atas pentas
link : Ziana Zain menangis di atas pentas

Baca juga


Ziana Zain menangis di atas pentas

AKIBAT daripada krisis rumah tangga yang dihadapi, penyanyi kesayangan ramai, Ziana Zain dilihat menangis ketika sedang mengadakan persembahan.

Ziana dikatakan menitiskan air mata ketika menyanyikan lagu sedih.

Kejadian ini berlaku di majlis  makan malam Mood Republik yang diadakan di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur, malam tadi.

“Sebagai selebriti, perlu fokus kepada karier. Tetapi dalam masa yang sama banyak perkara yang berlaku.

“Macam mana pun hidup perlu diteruskan,” ujarnya sebak.

Kata-kata Ziana tersebut mendapat sorakan semangat daripada tetamu yang hadir.

Selepas mendapat kata-kata semangat, Ziana meneruskan persembahannya.

Terdahulu, suami Ziana, Armin Zaharin, dihadapkan ke Mahkamah Majistret Shah Alam atas tuduhan mendera anaknya di sebuah rumah di Denai Alam, jam 4 pagi pada 25 Februari lalu.

Ziana Zain atau nama sebenarnya, Siti Roziana yang popular dengan lagu Madah Berhelah, Putus Terpaksa dan banyak lagi itu bernikah dengan Armin pada 9 Mei 1998.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, Muhammad Aiman, 18, dan Muhammad Ammar, 14, serta pasangan kembar, Muhammad Ariel dan Siti Nur Kaseh, 9 tahun.

The post Ziana Zain menangis di atas pentas appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ziana Zain menangis di atas pentas

Sekianlah artikel Ziana Zain menangis di atas pentas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ziana Zain menangis di atas pentas dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/ziana-zain-menangis-di-atas-pentas.html

Subscribe to receive free email updates: