Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi

Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi
link : Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi

Baca juga


Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi

Deepika Padukone mungkin adalah aktres Bollywood pertama yang memperkatakan kepada umum tentang penderitaan yang pernah ditanggung akibat masalah depresi yang dialami beberapa tahun lalu.

Satu ketika di mana kariernya berada puncak, Deepika pernah berasa bahawa segala yang ada di sekelilingnya tidak bererti lagi.

Mungkin ramai menyangka tidak ada seba atau punca untuk Deepika sebarang tekanan. Namun, depresi boleh menghampiri sesiapa saja di waktu-waktu yang tidak dijangka.

“Pada 15 Februari 2014, saya ingat saya bangun pagi itu dengan perasaan aneh. Saya tidak tahu apa yang saya rasakan. Kehidupan, secara tiba-tiba, terasa tidak ada ertinya dan ada ketika dimana saya rasa hanya ingin menyerah. Dan beberapa minggu kemudian saya disahkan mengalami depresi,” ujar Deepika berkongsi pengalaman tersebut ketika hadir pada acara TIME 100 Gala 2018.

“Empat tahun kemudian, saya berdiri di sini di depan anda semua dengan pemahaman yang lebih baik, saya berfikir tentang kehidupan dan perasaan saya serta peribadi saya, tapi saya rasa yang paling penting, saya rasa anda semua akan setuju dengan saya jika saya berkata masing-masing dari kita telah melalui hal-hal yang sukar,”lanjutnya.

Menurut pelakon filem xXx: Return of Xander Cage ini dia mendapat inspirasi daripada mereka yang juga mengidap depresi. Dia juga berterima kasih kerana perjuangan golongan tersebut secara tidak langsung membantunya menjadi lebih kuat menghadapi penyakitnya.

“Oleh kerana itu saya berasa bangga terhadap semua laki-laki dan perempuan juga anak-anak di seluruh dunia yang mengalami depresi, namun kamu melaluinya dengan senyuman, dan saya ingin berkata bahawa kekuatan dan keberanian kamu semua mendorong saya untuk melewati hidup setiap hari,” tambah wanita berusia 32 tahun itu lagi.

The post Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi

Sekianlah artikel Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Deepika Padukone Mengaku Pernah Alami Depresi dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/deepika-padukone-mengaku-pernah-alami.html

Subscribe to receive free email updates: