Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta

Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta
link : Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta

Baca juga


Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta

New York: Aktres Allison Mack yang dibebaskan dari penjara dengan ikat jamin AS$5 juta (RM19 juta) sementara menantikan perbicaraan atas tuduhan merekrut wanita menjadi pelacur dalam kumpulan sokongan rahsia dikendalikan Keith Raniere.

Hakim membebaskan Mack, yang dikenali dengan peranannya dalam siri Smallville, selepas ibu bapanya bersetuju menjadikan rumah keluarga mereka di Los Alamitos, California, sebagai cagaran.

Sementara Mack, 35, juga bersetuju tinggal dengan ibu bapanya sebagai tahanan dalam rumah.

Pendakwa raya persekutuan di New York mendakwa Mack dengan enam tuduhan pemerdagangan seks dan konspirasi merekrut wanita menyertai program Nxvim dikendalikan Raniere di Albany, New York, mewakilinya sebagai mentor wanita.

Mereka berkata, Mack mengaku tidak bersalah memainkan peranan penting dalam kumpulan itu.

..

Pendakwa dan peguam Mack berkata dalam fail mahkamah bahawa kedua-dua pihak kini terbabit dalam rundingan mengemukakan rayuan.

Raniere, 57, ditahan atas tuduhan pemerdagangan seks bulan lalu, dan kini ditahan tanpa jaminan.

Hakim Viktor Pohorelsky dari Brooklyn meletakkan syarat melarang Mack berhubung dengan Raniere, Nxivm atau sesiapa yang ada berkaitan pertubuhan itu.

The post Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta

Sekianlah artikel Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kes Pemerdagangan Seks: Aktres Smallville Diikat Jamin RM19 juta dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/kes-pemerdagangan-seks-aktres.html

Subscribe to receive free email updates: