Konsert Rock Legend ditangguhkan

Konsert Rock Legend ditangguhkan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konsert Rock Legend ditangguhkan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konsert Rock Legend ditangguhkan
link : Konsert Rock Legend ditangguhkan

Baca juga


Konsert Rock Legend ditangguhkan

BERIKUTAN tarikh Pilihan Raya Umum (PRU14) yang telah ditetapkan pada 9 Mei depan, Konsert Rock Legend 2018 yang dijadualkan berlangsung di Maeps, Serdang, pada 5 Mei  telah ditangguhkan.

Menurut penganjur konsert tersebut, Grandstage Sdn Bhd, konsert yang melibatkan kumpulan May dan Prime Domestic itu terpaksa ditangguhkan ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak bagi memberi laluan kepada PRU14.

Pihak penganjur mengambil langkah penagguhan ini bagi menghormati para peminat yang ingin melaksanakan tanggungjawab mereka untuk mengundi pada tarikh tersebut.

“Tarikh konsert yang hanya tiga hari sebelum tarikh mengundi dijangka sedikit sebanyak akan menganggu perancangan para peminat yang mungkin antaranya perlu pulang ke kampung halaman untuk mengundi.

“Oleh itu, pihak penganjur merasakan bahawa langkah menangguhkan konsert ini adalah wajar dan mengambil kira kepentingan semua pihak,” ujar wakil Grandstage Sdn Bhd menerusi kenyataan yang diberikan kepada media.

Untuk mengetahui perkembangan terkini berkenaan tarikh baru konsert dan tiket, peminat boleh mendapatkan maklumat menerusi Facebook dan Instagram @zhardreamstage, @primedomestic, www.ilassotickets.com dan https://ift.tt/2GQ6iAq.

The post Konsert Rock Legend ditangguhkan appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Konsert Rock Legend ditangguhkan

Sekianlah artikel Konsert Rock Legend ditangguhkan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konsert Rock Legend ditangguhkan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/konsert-rock-legend-ditangguhkan.html

Subscribe to receive free email updates: