Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu

Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu
link : Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu

Baca juga


Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu

Bakal pengantin juga pewaris takhta diraja Britain, Putera Harry dan bakal isterinya Meghan Markle menegaskan tidak akan menerima apa-apa bentuk hadiah di hari pernikahan mereka yang akan berlangsung pada 19 Mei depan.

Sebaliknya pasangan yang menjadi tumpuan dunia ini berharap para tetamu yang undangan nanti bersedia untuk beramal kepada tujuh badan amal kebajikan yang telah dipilih oleh Harry dan Meghan.

Perkara tersebut diumumkan oleh pihak Istana Kensington melalui akaun Twitter.

“Putera Harry dan cik Meghan Markle sangat berterima kasih atas kebaikan yang mereka terima sejak mengingkat tali pertunangan.

“Mereka meminta siapa pun yang akan hadir di majlis perkahwinan mereka pernikahan mereka, untuk memberikan sumbangan pada badan amal daripada memberikan mereka hadiah.

“Mereka secara peribadi telah menunjuk memilih badan amal yang mewakili pelbagai isu yang sudah menjadi perhatian Harry dan Meghan termasuk badan pembangunan sukan untuk perubahan sosial, badan kebajikan wanita , konservasi, persekitaran, gelandangan, HIV, dan pasukan bersenjata,” umum pihak Istana Kensington.

Badan amal yang dipilih oleh Meghan dan Harry itu ialah Chiva (Asosiasi HIV untuk anak), Crisis, the Myna Mahila Foundation, Scotty’s Little Soldiers – badan amal untuk anak-anak para angkatan bersenjata, StreetGames, Surfers Against Sewage, dan The Wilderness Foundation UK.

Sebelum ini, abang Putera Harry iaitu Putera William dan isterinya Kate Middleton juga pernah merealisasikan hasrat yang sama dan pasangan itu berjaya mengumpulkan lebih £1 juta sumbangan daripada tetamu yang hadir pada majlis perkahwinan mereka yang berlangsung pada tahun 2011

The post Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu

Sekianlah artikel Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Putera Harry-Meghan Tolak Hadiah Perkahwinan Daripada Tetamu dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/putera-harry-meghan-tolak-hadiah.html

Subscribe to receive free email updates: