RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU

RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU
link : RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU

Baca juga


RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU

Dalam surat terbuka kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semalam, Rafidah Aziz mendakwa kesemua tanah milik Kementerian Pertahanan (Mindef) diswastakan dengan pajakan 40 tahun kepada sebuah firma milik tiga individu pada penghujung 2008.

Beliau kemudian menukar kepada penghujung 2007 setelah menyedari beliau bukan lagi anggota kabinet pada penghujung 2008.

Dalam membuktikan hal tersebut beliau memetik Borneo Post pada Jun 2016 yang melaporkan Menteri Pertahanan Hishammuddin Tun Hussien berkata “”Para pegawai kementerian telah diminta untuk mengenal pasti tanah kosong dan tidak digunakan kementerian untuk dipajakkan kepada pihak yang berminat bagi penanaman tanaman seperti beras, jagung, dan lain-lain.”

Apa yang Rafidah tidak sedar ialah laporan tersebut sendiri menafikan tuduhan bahawa semua tanah Kementerian Pertahanan telah dipajak kepada sebuah syarikat sahaja pada penghujung 2007.

Adakah Rafidah keliru antara tahun 2016 dan 2007?

Jika usaha membangunkan tanah Kementerian Pertahanan hanya dibincangkan pada 2016, bukankah ia sekaligus menafikan dakwaan bahawa ia berlaku pada 2007?


Demikianlah Artikel RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU

Sekianlah artikel RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel RAFIDAH AZIZ YANG MERACAU dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/rafidah-aziz-yang-meracau.html

Subscribe to receive free email updates: