SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…

SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI… - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…
link : SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…

Baca juga


SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…

Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa dia mempunyai bukti iaitu rekod penerbangan yang membawa 40 ribu rakyat Bangladesh yang akan dibawa masuk sebelum PRU13. Dia membuat kenyataan tersebut dalam sidang media.

Kemudian dia ada menyebutnya dalam ceramah. Namun kemudian selepas PRU13, dia menafikan kenyataan tersebut dengan menuduh ia telah diputarbelit oleh blogger UMNO.


Demikianlah Artikel SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI…

Sekianlah artikel SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SAKSIKAN FITNAH PEMBANGKANG INI… dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/saksikan-fitnah-pembangkang-ini.html

Subscribe to receive free email updates: