Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia

Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia
link : Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia

Baca juga


Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia

Aktres kontroversi Nur Fathia Latiff memberitahu dia tidak menyedari kelakuannya menunaikan solat di dalam kereta ketika dalam perjalanan untuk acara pertunjukkan fesyen Primavalet di hotel Majestic Kuala Lumpur dirakam oleh rakannya iaitu penggaya rambut dikenali sebagai Ridzokumura.

Fathia, 30, menyifatkan ibadah yang dilaksanakan itu sebagai urusannya dengan Tuhan dan berharap tidak timbul apa-apa isu.

“Saya buat itu (solat) kerana Allah bukan untuk manusia.

“Itu antara saya dengan Allah.

“Saya tidak sedar ia dirakamkan,” jawabnya ringkas ketika ditemui di majlis tersebut.

Sejak petang semalam, kecoh mengenai video menunjukkan Fathia sedang bersolat di dalam kereta dirakamkan oleh Ridzokumura dan dimuat naik menerusi aplikasi Instagram Story.

Perkongsian berkenaan mendapat pelbagai reaksi netizen sekaligus menimbulkan persoalan ramai mengapa pelakon drama Menanti Februari itu perlu menunaikan solat di dalam kereta sedang dia bukan berada dalam situasi sukar atau negara dalam keadaan darurat dan berkemungkinan tempat yang dituju itu mempunyai surau.

The post Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia

Sekianlah artikel Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Solat Dalam Kereta Itu Antara Saya Dengan Allah – Fathia dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/solat-dalam-kereta-itu-antara-saya.html

Subscribe to receive free email updates: