The Rock timang anak ketiga

The Rock timang anak ketiga - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul The Rock timang anak ketiga, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : The Rock timang anak ketiga
link : The Rock timang anak ketiga

Baca juga


The Rock timang anak ketiga

PELAKON yang sedang hangat dengan filem Rampage ketika ini melahirkan rasa gembira apabila dikurniakan anak ketiga.

Melalui perkongsian Dwayne Johnson di Instagram menunjukkan dia sedang memeluk erat anak perempuannya itu yang diberi nama Tiana Gia Johnson atau ringkasnya Baby Tia.

Gambar yang dirakamkan di hospital tempat kelahiran Baby Tia ini mendapat ucapan tahniah daripada para pengikutnya di laman media sosial tersebut.

Status The Rock juga panjang lebar mengucapkan terima kasih kepada isterinya yang melahirkan anak-anaknya dan tidak lupa juga kepada semua ibu-ibu yang melahirkan anak-anak mereka.

“Saya dibesarkan dan dikelilingi oleh wanita yang kuat dan penyayang namun selepas melihat sendiri proses kelahiran Baby Tia, sukar untuk saya luahkan rasa kasih, respek dan kagum terhadap @laurenhashianofficial dan semua ibu di luar sana.

“Dan untuk anak ketigaku, Tiana Gia, seperti mana saat kedua kakak mu Simone Alexandra dan Jasmine Lia dilahirkan, ayah berjanji akan menyayangi, menjaga, membimbing dan buat kamu tersenyum seumur hidup,” tulisnya.

Namun yang lebih menyentuh hati adalah apabila The Rock sendiri memberitahu bahawa walaupun dia mempunyai banyak tanggungjawab dan memakai banyak ‘topi’ dalam dunia ini, namun memakai topi sebagai ayah adalah yang paling membanggakan.

The post The Rock timang anak ketiga appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel The Rock timang anak ketiga

Sekianlah artikel The Rock timang anak ketiga kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel The Rock timang anak ketiga dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/the-rock-timang-anak-ketiga.html

Subscribe to receive free email updates: