Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee

Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee
link : Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee

Baca juga


Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee

SHAH ALAM 19 Julai - Mulai tahun depan, semua pelajar sekolah tidak lagi perlu memakai kasut berwarna putih, sebaliknya ia ditukar kepada warna hitam.
Menteri Pendidikan, Dr. Maszlee Malik berkata, peraturan baharu tersebut dibuat selepas mengambil kira keluhan ibu bapa selain mahu meningkatkan keceriaan pelajar.

"Mulai sesi tahun depan, semua pelajar (sekolah kebangsaan dan menengah) akan pakai kasut warna hitam," katanya ketika menjawab soalan hadirin pada program Bicara Minda Bersama Menteri Pendidikan di sini hari ini.

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee

Sekianlah artikel Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kasut sekolah warna hitam mula sekolah tahun hadapan - Maszlee dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/07/kasut-sekolah-warna-hitam-mula-sekolah.html

Subscribe to receive free email updates: