Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan

Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan
link : Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan

Baca juga


Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan


Berikutan tularnya sebuah cetakan skrin berkenaan tiada lagi skim pencen seleps tahun 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan telah memuatnaik satu penjelasan melalui laman Facebook rasmi mereka.

Berikut adalah penjelasan tersebut.

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

Berikut merupakan penjelasan mengenai berita yang tular di media sosial semenjak semalam bertajuk ‘Tiada Pembayaran Pencen Selepas Pesaraan 2021’

Pihak kami ingin mengesahkan bahawa berita ini adalah PALSU!

Gambar dan kenyataan sebenar/asal yang dikeluarkan oleh Astro Awani adalah bertajuk ‘BR1M Polisi Malas Kerajaan Terdahulu’ oleh YAB Tun Mahathir (seperti gambar yang dilampirkan)

Sekian dimaklumkan, harap maklum.

Mohon disebarkan untuk makluman semua bakal pesara, pesara, waris & tanggungan pesara Kerajaan.

Bahagian Pasca Perkhidmatan
Jabatan Perkhidmatan Awam

28/8/2018
loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan

Sekianlah artikel Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tiada Skim Pencen Selepas 2021, Bahagian Pasca Perkhidmatan Beri Penjelasan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/08/tiada-skim-pencen-selepas-2021-bahagian.html

Subscribe to receive free email updates: