Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019

Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019 - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019
link : Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019

Baca juga


Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019

KUALA LUMPUR 31 Okt. - Menteri Pendidikan, Dr. Maszlee Malik mengumumkan peperiksaan bagi murid Tahap 1 yang melibatkan pelajar tahun satu, dua dan tiga akan dimansuhkan.

Jelas beliau, peperiksaan tersebut akan digantikan dengan sistem pentaksiran yang lebih objektif bermula tahun hadapan.
“Peperiksaan bagi murid Tahap 1 (tahun 1, 2 dan 3) akan dimansuhkan dan akan digantikan dengan pentaksiran yang lebih objektif bermula 2019,” katanya dalam satu hantaran di akaun Twitternya di sini hari ini.
Setakat pukul 12.30 tengah hari, hantaran kenyataan tersebut mendapat 1,300 perkongsian pengguna laman Twitter lain. – UTUSAN ONLINE



loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019

Sekianlah artikel Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Peperiksaan Tahap 1 Dimansuhkan Bermula Tahun 2019 dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/10/peperiksaan-tahap-1-dimansuhkan-bermula.html

Subscribe to receive free email updates: