Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM

Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM
link : Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM

Baca juga


Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM

Imej via nst.com.my
KUALA LUMPUR 19 Nov. - Menteri Pendidikan, Dr. Maszlee Malik tetap dengan pendirian beliau berhubung isu kegagalan Program Susu 1Malaysia (PS1M) dan telah menyerahkannya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

“Kita serah kepada SPRM untuk membuat apa-apa komen.
“Saya tidak mahu menganggu sebarang siasatan,” kata beliau ketika ditemui di lobi Parlimen hari ini.

Utusan Malaysia dalam dua siri laporan khasnya bermula semalam mendedahkan sumber yang menafikan dakwaan dibuat Maszlee sebelum ini kononnya PS1M gagal memandangkan tiada bekalan susu yang dihantar ke sekolah di seluruh negara tahun lalu.

Bukan itu sahaja, siasatan Mingguan Malaysia juga mendapati lima syarikat yang dilantik bagi tujuan pembekalan susu PS1M telah menghantar kesemua minuman bantuan berkenaan kepada lebih 7,000 sekolah terlibat bermula Ogos hingga Oktober tahun lalu.

Guru besar sebuah sekolah kebangsaan dalam kawasan Simpang Renggam yang merupakan kawasan Parlimen Maszlee telah menerima bantuan PS1M bagi tahun 2017 mengikut jadual yang ditetapkan iaitu bermula selepas sambutan Aidilfitri sehingga tamat sesi persekolahan pada hujung tahun. - UTUSAN ONLINE

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM

Sekianlah artikel Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu PS1M 2017, Maszlee tetap pendirian serah pada SPRM dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/11/isu-ps1m-2017-maszlee-tetap-pendirian.html

Subscribe to receive free email updates: