Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019

Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019 - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019
link : Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019

Baca juga


Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019

Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) melalui Bahagian Pendidikan GUru (BPG) akan melaksanakan ambilan bagi Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) dengan jalinan kerjasama Kementerian Pendidikan Republik Korea dan Asia-Pacific Centre of Education for International Understanding, UNESCO (APCEIU) bagi tahun 2019.
Program ini akan bermula pada Ogos 2019 dengan penempatan seramai sepuluh (10) orang guru Korea di lima (5) buah sekolah di Johor manakala dari Malaysia akan dihantar ke Republik Korea mulai September 2019 sehingga November 2019 selama tiga (3) bulan.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019

Sekianlah artikel Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tawaran Mengikuti Korea-Malaysia Teacher Exchange Programme (KOMTEP) 2019 dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/04/tawaran-mengikuti-korea-malaysia.html

Subscribe to receive free email updates: