Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM

Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM
link : Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM

Baca juga


Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM

KUALA LUMPUR: Kementerian Pendidikan memutuskan bahawa setiap sekolah boleh mengambil cuti peristiwa selama empat hari dalam setahun seperti sebelum ini, tanpa perlu menggantikannya.

Kementerian itu dalam kenyataan hari ini berkata bagi tujuan itu, pihak sekolah boleh mengemukakan permohonan kepada Jabatan Pendidikan Negeri masing-masing untuk kelulusan.

"Kementerian Pendidikan telah menerima pertanyaan mengenai penggunaan cuti peristiwa sebanyak empat hari dalam setahun kebelakangan ini, justeru Menteri Pendidikan Maszlee Malik telah membuat keputusan tersebut," kata kementerian itu.

-- BERNAMA
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM

Sekianlah artikel Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tidak perlu ganti cuti peristiwa empat hari setahun - KPM dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/04/tidak-perlu-ganti-cuti-peristiwa-empat.html

Subscribe to receive free email updates: