Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk

Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk
link : Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk

Baca juga


Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk

Mahathir yang dahulunya memecat Anwar yang dikatakan penjenayah liwat kini tidak malu lagi untuk bersekongkol dengan peliwat.

Nampaknya drama Pengerusi Pakatan Harapan yang diketuai DAP ini sudah bermula yang kononnya mahu menebus kesilapan yang lalu. Adakah Mahathir sudah terdesak atau ianya satu muslihat untuk semata-mata mencapai agendanya?

Apabila ditanya apa keputusan salah yang pernah dilakukannya sepanjang 22 tahun memimpin negara, apa yang dikatakan beliau adalah mematuhi undang-undang sepenuhnya, dan berfikir tidak patut mengambil tindakan terhadap Anwar.

Walhal ia adalah wajar mengikut undang-undang di atas kesalahan yang dipanggil jenayah. Mahathir seolah-olah kini berkerjasama dengan orang yang dipanggilnya peliwat.

Dulu peliwat yang dibenci Mahathir itulah yang berhimpun ribuan orang di Masjid Negara dan Dataran mengutuk Mahathir.

Malah Mahathir dianggap sebagai Firaun ketika itu dengan gelaran “Mahafiraun”.

Menurut sumber dalaman mengatakan, sebelum ini, beliau mengatakan bahawa Anwar merupakan seorang kaki liwat yang langsung tiada tempat dikalangan masyarakat serta bakal merosakkan masa depan negara.

Itu dulu, kini Mahathir menyandarkan masa depan parti Pribuminya dengan mengharapkan bantuan dari banduan kesalahan liwat.

Selepas keluar penjara 2004, Anwar dikatakan sekali lagi dijatuhi hukuman penjara kerana kesalahan liwat dan kali ini, Saiful Bukhari Azlan jadi mangsanya.

Apakah sebenarnya yang berlaku dahulu antara Mahathir dengan Anwar? Ianya satu konspirasi atau apa? Ibarat menjilat ludah sendiri sama seperti apa yang dikatakan sebelum ini apabila beliau berbaik dengan DAP yang selama ini dilabelnya sebagai parti rasis dan cauvanis.

Bagaimanapun, pengerusi Pakatan Harapan (PH) yang diketuai DAP itu berkata, beliau tiada pilihan kerana polis menyerahkan semua bukti kepadanya pada 1998.

Dr Mahathir memecat Anwar daripada jawatan timbalan perdana menteri dan menteri kewangan pada September 1998, manakala Majlis Tertinggi Umno pula menamatkan keahlian Anwar dalam parti itu.

Anwar kemudiannya didakwa menyalahgunakan kuasa dan meliwat serta dijatuhkan hukuman penjara 6 tahun dan 9 tahun. Tetapi, Mahkamah Persekutuan pada 2004 mengetepikan sabitan meliwatnya dan Anwar kemudiannya dibebaskan.

Dr Mahathir telah melakukan banyak perkara dan muslihatnya di dalam parti sememangnya sudah diketahui umum.

Justeru, pertemuan Anwar-Mahathir menandakan permulaan baru untuk memastikan agenda menundukkan pemimpin kerajaan Malaysia disamping memusnahkan negara dengan kedua orang yang mempunyai kepentingan peribadi dan merupakan diktator hebat Asia yang telah banyak melakukan skandal-skandal dalam negara.


Demikianlah Artikel Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk

Sekianlah artikel Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mahathir Sekarang Tidak Malu Bersekongkol Dengan Peliwat....Muka Madey Jatuh Begitu Teruk dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/mahathir-sekarang-tidak-malu.html

Subscribe to receive free email updates: