Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel

Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel
link : Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel

Baca juga


Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel

Pelawak dan pengacara terkenal Nabil Ahmad mendedahkan dia pernah menerima mesej di laman instagram daripada peminat wanita yang mengajaknya untuk mengadakan hubungan terlarang di hotel sebelum ini.

Kata pengacara program MeleTOP ini, dia mengetahui perkara itu dari isterinya, Nazira Ayoub (Zira) yang memang memantau akaun Instagram miliknya setiap hari.

“€Saya memang terkejut kerana ada peminat wanita fanatik yang bertudung sanggup meminta perkara yang melampau seperti itu.

“€Saya juga meminta isteri memberi nasihat pada wanita itu supaya bertaubat dari perbuatannya itu dan kembali ke jalan diredai Allah,” €katanya .

Dia juga memberi kepercayaan pada isteri untuk memantau akaun instagram miliknya sejak berumah tangga.

“€Saya sangat sayangkan isteri, anak-anak dan rumah tangga kami.

“€Sebab itu, saya akan berusaha menjauhkan diri dari perkara yang boleh menjejaskan kebahagiaan rumah tangga kami,” €katanya.

Nabil dan Zira berkahwin pada 2011 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

The post Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel

Sekianlah artikel Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Peminat Fanatik Ajak Buat Hubungan Terlarang di Hotel dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/peminat-fanatik-ajak-buat-hubungan.html

Subscribe to receive free email updates: