7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan

7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan
link : 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan

Baca juga


7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan

Sebagai guru, kita sudah pasti berasa gemuruh apabila murid menghadapi peperiksaan terutama peperiksaan besar seperti SPM, UPSR atau peperiksaan dalaman seperti pertengahan tahun atau akhir tahun.

Kita merasakan sudah menyediakan mereka dengan pelbagai persiapan untuk menjawab soalan. Namun begitu, kesempurnaan itu sering dicacatkan dengan pelbagai keletah dan kerenah anak-anak murid.

Berikut kami senaraikan beberapa perkara yang sering dilakukan oleh murid yang tak sanggup didengari oleh gurunya:

1. 10 minit berlangsungnya peperiksaan "Cikgu, saya nak ke tandas..."

2. "Cikgu, pensel saya patah..."
via GIPHY

3. Menangis, bukan sahaja daripada murid, tapi guru dan pengawas peperiksaan itu sendiri
via GIPHY

4. Bunyi kertas jawapan ditutup selepas 10 minit peperiksaan berlangsung. (Masa menjawab diberikan untuk kertas ini 1 jam)
5. Berdengkur!
via GIPHY
6. Bunyi kunyahan gula-gula getah...
7. Kentut! Paling kejam, kentut takde bunyi..ergghhh!
via GIPHY




loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan

Sekianlah artikel 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 7 Perkara Yang Cikgu Tak Sanggup Dengar Ketika Peperiksaan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/08/7-perkara-yang-cikgu-tak-sanggup-dengar.html

Subscribe to receive free email updates: