Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu

Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu
link : Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu

Baca juga


Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu

KOTA BHARU 21 Nov. - Tindakan Kerajaan Pakatan Harapan (PH) tidak membenarkan wakil rakyat pembangkang menghadiri program di sekolah tanpa kebenaran tidak sepatutnya berlaku dalam suasana Malaysia Baharu. 


Naib Presiden Pas, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, kerajaan sewajarnya membenarkan semua wakil rakyat ke sekolah tanpa perlu mendapat kebenaran daripada kementerian terlebih dahulu.
Beliau berkata, PH hanya meneruskan apa yang dilaksanakan oleh Barisan Nasional (BN) sebelum ini.

“Kita nak sesuatu yang baharu dalam Malaysia Baharu tetapi dia hanya meneruskan tradisi sahaja. Apa sahaja alasan mereka, pendirian kita, (PH) sama dengan BN tidak ada perbezaan,” katanya kepada pemberita selepas Mesyuarat Exco Kerajaan Pas Kelantan di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan Menteri Pendidikan, Dr. Maszlee Malik yang tidak membenarkan wakil rakyat pembangkang menghadiri sebarang di sekolah tanpa kebenaran kementerian tersebut.

Maszlee turut dilaporkan berkata pekeliling telah dikeluarkan bahawa setiap permohonan perlu dibuat kepada kementerian melalui Pengarah Jabatan Pendidikan Negeri jika wakil rakyat terbabit berhasrat untuk berbuat demikian. - UTUSAN ONLINE

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu

Sekianlah artikel Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wakil rakyat tidak dibenarkan ke sekolah bertentangan Malaysia Baharu dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/11/wakil-rakyat-tidak-dibenarkan-ke.html

Subscribe to receive free email updates: