Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui

Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui
link : Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui

Baca juga


Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui

Imej via K-Online
SETIU - Mayat seorang guru yang dihanyutkan arus deras Sungai Setiu berhampiran Kampung Buluh di sini kelmarin berjaya ditemui pada hari ketiga operasi mencari dan menyelamat dilancarkan hari ini.

Mayat Abd. Rauf Mohd. Zulkarnain, 27, yang merupakan guru Sekolah Kebangsaan Tiara Permai, Sentul, Kuala Lumpur dijumpai terapung di kawasan kunci air Kampung Buruk di sini pada pukul 10.15 pagi tadi.
Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Zulkifli Mat Deris berkata, mayat Abd. Rauf ditemui kira-kira dua kilometer dari lokasi dia dilaporkan hilang.

"Mayat mangsa yang merupakan korban pertama musim banjir melanda Terengganu sejak Rabu lalu telah dihantar ke Unit Forensik Hospital Setiu di sini untuk dibedah siasat," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Kosmo! Online Khamis lalu melaporkan Abd. Rauf hilang dibawa arus deras Sungai Setiu berhampiran Kampung Buluh di sini ketika leka mandi bersama tiga remaja berusia 17 tahun termasil adik kandungnya, Abdul Wafi.

Difahamkan, mangsa baru pulang bercuti ke kampungnya di Permaisuri di sini beberapa jam sebelum kejadian.

Sumber- K! ONLINE

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui

Sekianlah artikel Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mayat Cikgu Rauf lemas di Sungai Setiu ditemui dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/12/mayat-cikgu-rauf-lemas-di-sungai-setiu.html

Subscribe to receive free email updates: