Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah

Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah
link : Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah

Baca juga


Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah

Gambar hiasan
PANDUAN (CADANGAN) PENULISAN RPH KETIKA GURU TIADA DI SEKOLAH
1. Jika SURAT PANGGILAN mesyuarat telah diterima lebih AWAL,

i. Catatkan BAHAN yang ditinggalkan kepada murid dan LANGKAH yang perlu dilaksanakan oleh guru ganti mengikut langkah demi langkah.

ii. Catatkan NAMA MESYUARAT/BENGKEL yang dihadiri pada muka surat catatan di belakang buku rekod atau pada bahagian bawah RPH.
2. Jika SURAT PANGGILAN LEWAT diterima dan guru perlu ke tempat bengkel atau kursus dengan segera tanpa sempat meninggalkan bahan untuk murid,

i. Catatkan NAMA MESYUARAT/BENGKEL yang dihadiri.
3. CUTI SAKIT, contohnya, cuti sakit pada hari Selasa, iaitu sehari sahaja,

i. RPH perlu ditulis PENUH dan pada bahagian REFLEKSI, catatkan PdPc tidak dapat dilaksanakan kerana guru cuti sakit dan PdPc dibawa ke...

Menjadi KESALAHAN jika bahagian RPH dicatatkan cuti sakit TANPA penulisan RPH yang lengkap.

NOTA:
Apapun, perlu diingatkan; di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung. Jika pihak pentadbir di sekolah masing-masing telah menetapkan cara penulisan RPH ketika guru tiada di sekolah, maka guru perlu mematuhinya.

Perkongsian berlangsung di Bengkel Penulisan RPH PAK21 di SMK Convent Bukit Nanas pada 10 Mac 2018 SISC+ Azura
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah

Sekianlah artikel Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cadangan Penulisan RPH Ketika Guru Tiada Di Sekolah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/03/cadangan-penulisan-rph-ketika-guru.html

Subscribe to receive free email updates: