‘Perak menang, negeri lain akan ikut’

‘Perak menang, negeri lain akan ikut’ - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’
link : ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’

Baca juga


‘Perak menang, negeri lain akan ikut’

 “Kalau Perak boleh menang, negeri lain akan mengikut,” itu keyakinan yang dilontarkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ketika menyampaikan ucapan di hadapan penyokong Pas, hari ini.

Menurut beliau, Pas Perak perlu ke hadapan memandangkan kerusi pertama yang dimenangi pada pilihanraya pertama dahulu adalah dari Perak.

Katanya, ramai tokoh-tokoh dan pimpinan pusat dilahirkan di Perak.

“Kerusi pertama Pas adalah di Perak. Bukan di Kelantang atau Terengganu. Perak perlu ke hadapan untuk memberikan kemenangan sebanyak mungkin kepada Pas.

“Kalau boleh kita nak menang lebih 100 kerusi Parlimen atau sekurang-kurangnya 40 kerusi. Jika kita dapat 40 kerusi, kita mampu jadi king maker selepas PRU14 nanti,” katanya sambil disambut laungan takbir oleh ribuan penyokong sempena Himpunan Perak Istiqamah (Himmah) 12K di Bandar Meru Raya, di sini.

Hadir sama pada himpunan itu, Naib Presiden Pas, Idris Ahmad; Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria dan pimpinan Pas Perak.

Sementara itu, bacaan lafaz ikrar kemenangan PRU14 Pas Perak turut diadakan yang diketuai Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak, Radzi Zainon.

The post ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’ appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’

Sekianlah artikel ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Perak menang, negeri lain akan ikut’ dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/perak-menang-negeri-lain-akan-ikut.html

Subscribe to receive free email updates: