Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat

Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat
link : Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat

Baca juga


Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat



KUANTAN: Dua lelaki warga China dikhuatiri lemas selepas bot yang dinaiki mereka karam di Pam Air Kobat di sini, petang ini.

Timbalan Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Pahang Mohd Sani Harul berkata setakat ini, identiti mangsa hanya dikenali sebagai Chen Xi dan Ren Cheng.

Katanya, pada kejadian yang berlaku pukul 4.15 petang itu, dua lagi lelaki warga China Duan Feng dan Zhang Jian Zheng serta pemandu bot yang juga warga tempatan Mohd Yusdi Mohd Yusof, 38, selamat.

"Bomba dimaklumkan bahawa semua mangsa menaiki bot berukuran 17 kaki. Operasi awal mencari dan menyelamat menggunakan dua bot fiber penduduk kampung," katanya kepada pemberita di sini.

Mohd Sani menambah operasi mencari melibatkan 11 pegawai dan anggota bomba dari Balai Bomba Indera Mahkota dan Kuantan, selain disertai 10 anggota polis. #sumber


Demikianlah Artikel Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat

Sekianlah artikel Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bot Karam, Dua Lelaki Warga China Di Syaki Lemas Di Pam Air Kobat dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/bot-karam-dua-lelaki-warga-china-di.html

Subscribe to receive free email updates: